გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა - შესავალი

საგანი: ICT
სწავლების საფეხური /კლასი: საბაზო   5 - კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:  27 მოსწავლე (მათ შორის არ არის სსსმ)

გაკვეთილის თემა:  ICT - შესავალი

გაკვეთილის მიზანი:


კავშირი ესგ:  ის ტექნ. V.3.
V კლასი
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევადა გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ინდიკატორები:
·         გაიაზრებს ციფრული მასალის სტრუქტურას;
·         იყენებს ციფრული საშუალებებს ცნებების, ობიექტებისა და პროცესების გამოსახვისას ციფრული მასალის გამოყენებით;
·         ახდენს ტექსტური, გრაფიკული მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
·         ავრცელებს საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების მიერ განხილვისა და უკუგების მიღების მიზნით; იყენებს უკუგების შედეგს პროდუქტის გაუმჯობესების მიზნით.


აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები

დრო
1
კლასის ორგანიზება:
1.    გაკვეთილის თემის გაცნობა
2.    მიზნის გაცნობა
3.    ქცევის წესესბის შეხენება
4.    შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა
სლაიდების ჩვენება
მთლი კლასი
PPT    
4 წუთი
2
წინარე ცოდნის აქტუალიზაცია:
რა არის ICT (ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები)
მასწავლებელი უხსნის გონებრივი რუკის დანიშნულებას და აჩვენებს რამოდენიმე მაგალითს, თუ როგორ უნდა შეიქმნას სხვადასხვა ტიპის გონებრივი რუკები.
გონებრივი იერიში
D-GP-IP,
მინი ლექცია
  
მთლ კლასი
მასწავლებელი
დაფა ცარცი
კომპიუტერი
PPT
6 წუთი
3
მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში და ქმნიან გონებრივ რუკას PPT, Google Slide ან სხვა პროგრამების გამოყენებით.
გონებრივი რუკა: ICT
ცოდნის გამტკიცება/ პრაქტიკული სამუშაო
წყვილებში მუშაობა
კომპიუტერი
PPT, google slide, online გონებრივი რუკის ვებგვერდები
20 წუთი
4
რამოდენიმე მოსწავლე წარმოადგენს წყვილში თავის მიერ შექმნილ გონებრივ რუკას და გაუზიარებს კლასს რუკის შექმნის დროს წარმოქმნილ პრობლემებს.
პრეზენტაციები
მოსწავლეები წარმოადგენენ მათ მიერ შექმნილ გონებრივ რუკას. აქცენტი გაკეთდება თავდაპირველად შინაარსზე და მერე ფორმაზე.
პროექტორი,
კომპიუტერი ინტერნეტი
10 წუთი

შეფასება: მოსწავლეები შეფასდებიან გონებრივი რუკის შექმნის საფუძველზე ქვემოთ მოცემული რუბრიკის  საშუალებით:

მოხდება ურთიერთ შეფასება:
მოსწავლეები აფასებენ ერთმანეთის ნამუშებვრებს.

მასწავლებელი აკეთებს განმავითარებელ კომენტარს გაკვეთილის ყველა ეტაპზე, შესაბამის დროს.

გამნსაზღვრელი შეფასება მოხდება  შეფასების რუბრიკის მიხედვით
შეფასება:
ურთიერთ შეფასება
განმავითარებელი კომენტარი
განმსაზღვრელი კომენტარი
                       
მთელი კლასი           
შეფასების რუბრიკა
3 წუთი
5
საშ. დავალება:
შექმნან საკუთარი ოჯახის გენეალოგიური ხე.
საშინაო დავალება
ყველა მოსწავლე
სიტყვიერი მითითება
2 წუთი

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:

შეფასება:
შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები      
 (0 ქულა)
 (0.5 ქულა)
 (1 ქულა)
 (1.5 ქულა)
ფონი
გვერდების ფონი ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას
გვერდების ფონი არ ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას
გვერდის ფონი ხელს უწყობს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას
გვერდის ფონი ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება თემატიკას
ტექსტის ფორმატი
ტექსტის ფორმატი ართულებს მასალის აღქმას
ტექსტის ფორმატი გააზრებულია, თუმცა ხელს არ უწყობს მასალის აღქმას.
ტექსტის ფორმატი კარგადაა გააზრებული და ხელს უწყობს მასალის აღქმას
ტექსტის ფორმატი მრავალფეროვანია, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს
გრაფიკული ელემენტები
გრაფიკული ელემენტების დიდი ნაწილი არ არის მიმზიდველი და ხელს უშლის შინაარსის აღქმას
გრაფიკული ელემენტები მიმზიდველია, თუმცა ზოგიერთი მათგანი ხელს არ უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას
გრაფიკული ელემენტები მიმზიდველია და ხელს უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას
გრაფიკული ელემენტები კარგადაა შერჩეული, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს
ორიგინალურობა
მასალა არ არის ორიგინალური და არაადეკვატურადაა შერჩეული
მასალა არ არის ორიგინალური, თუმცა ადეკვატურადაა შერჩეული
მასალის უდიდესი ნაწილი ორიგინალურია და შეესაბამება თემატიკას
მასალა ძირითადად ორიგინალურია, მასში ჩანს ავტორის შემოქმედებითობა. შინაარსი გადმოცემულია საინტერესო და უნიკალური ხერხით
მასალის ორგანიზება
მასალა არა არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას
მასალის ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს არ უწყობს შინაარსის უკეთ აღქმას
მასალა ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას
დოკუმენტის სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად  შეესაბამება შინაარს

გამოყენებული ლიტერატურა:

სავარაუდოდ გაკვეთილზე გამოსაყენებელი პროგრამები:
1.       Google Slide
2.       Power Point Presentation
3.       https://www.mapul.com/
5.       http://popplet.com/
7.       https://coggle.it/




No comments:

Post a Comment

ტრენინგის მოკლე მიმოხილვა:

სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა 21-ე საუკუნის განათლება. ისტ კომპეტენციები მასწავლებლებისთვის ეროვნული სა...